SEM bureau

Ønsker du at skaffe flere besøgende til din hjemmeside via annoncering, så skal du have fat i et SEM Bureau. SEM står for Search Engine Marketing og er oftest brugt i forbindelse med annoncering i søgemaskinerne. Her er Google den klart førende spiller, hvor Google Adwords giver dig mulighed for at lave annoncer på valgte søgninger og søgeord. Her betaler du for at få besøgende ind på din hjemmeside. Derfra er det op til dig.

Med et godt SEM bureau får du mulighed for at opsætte, optimere og tilpasse din annoncering. Sørg altid for at vælge et bureau, der giver en god afrapportering, så du er sikker på, at du får noget for pengene. Nedenfor har vi samlet nogle af de største bureauer i Danmark. Tryk på linket og tag kontakt til virksomhederne, så er vi sikre på, at du hurtigt vil opleve øget vækst i din virksomhed.

PR Gruppen SEM Bureau

PR-Gruppen

PR-Gruppen er et digitalt Marketing bureau med speciale i Google AdWords. Vores team har over 30 års erfaring og vi har gjort adskillelige af vores klienter til markedsledende.

Grundlagt: 2003
Placering
: København K
Hovedfokuser: Google Adwords

Adjust Marketing

Adjust Markering er et seriøst og effektivt SEM-bureau. Vi arbejder målrettet for at vores kunder vækster og får succes online.

Grundlagt: 2012
Placering
: Nørresundby
Hovedfokuser: SEM, SEO, Analytics & White label

Advertisers SEM Bureau

Advertisers

Advertisers er et søsterselskab til PR-Gruppen, vi leverer Google AdWords administration til DK’s billigste priser uden at gå på kompromis med kvaliteten.

Grundlagt: 2017
Placering
: Hvidovre
Hovedfokuser: Google Adwords

Skal du med på listen?

Er du selv et SEM Bureau, så kan du også komme på listen her. Dette kan skaffe dig nye kunder direkte fra vores side. Det er nemt at komme på listen. Tag kontakt til os på hej@bureau.dk, og så hjælper vi dig videre.

Artikler, der omhandler SEM

Ovenfor kan du læse mere om søgemaskinemarkedsføring. Vi har udvalgt nogle artikler med netop dette emne, så du har mulighed for at anskaffe dig en basisviden inden for emnet. Dette kan være en god idé, hvis du skal arbejde sammen med et SEM bureau på et senere tidspunkt. Det er altid et bedre samarbejde, hvis du som kunde kender til de basale termer og opbygninger. Tag derfor 15 minutter ud af din hverdag og fordyb dig i vores gratis artikler omkring f.eks. SEM eller SEO.