Beskriv din opgave grundigt og send den til bureau.dk.
Vi ringer dig op, får bekræftet opgaven og vender detaljerne.
Vi matcher dig til det rette bureau, som kan hjælpe dig videre.
Der er mange forskellige kreative måder at løse designet til en indkøbspose på. Her på siden har vi samlet 13 eksempler på virksomheder og kampagner, der har klaret dette rigtigt godt. Det giver en ekstra oplevelse for kunden (og folk omkring), når man får ud af butikken.
Mange af de største virksomheder i verden gør meget ud af deres poser. Dette har både en positiv effekt, når posen bæres rundt i gadebilledet, men det har en endnu større effekt, hvis man kan formå at gå viralt. De fleste af nedenstående kampagner er gået viralt på den en eller anden måde.
Du kan se vores 13 gode eksempler på kreative indkøbsposer her:
Røde Kors kørte denne kampagne med fokus på at skaffe flere bloddonorer, der kunne hjælpe til i kriseramte områder.Her har Lego været kreative og brugt deres egne produkter i deres design. Den sjove poser ligner en Lego-hånd, og ser meget realistisk ud.
Lipton Tea er gået all-in med deres pose her. De ligner en over-size tepose, og skiller sig ud i mængden.
Det kan også være lidt mere hårdt. Her ligner det, at manden har et skydevåben i hånden. Måske den ikke går i USA med deres regler.
Her gøres der brug af funktionaliteten i posen. Lukningen lukker samtidig nederdelen til.
Tag et barn i hånden, når du bærer rundt på posen her.
Her er der igen tænkt kreativt. Tarmen/maven er symbolet på en kampagne, der skal kæmpe mod hungersnød i New York.
Vinbranchen har også været kreative. Her ligner det, at du holder en flaske i hånden.
Bider du negle? Ikke efter du har set netop denne pose.
E
En smart måde at tænke en pose til et fitness-center på.
Hundehalsbåndet udgør samtidig håndtaget.
Give me your hand – Hold aben, bjørnen eller et helt tredje dyr i hånden.
Denne sneakers shop bruger igen materialet som en del af posen.