Der er mange forskellige kreative måder at løse designet til en indkøbspose på. Her på siden har vi samlet 13 eksempler på virksomheder og kampagner, der har klaret dette rigtigt godt. Det giver en ekstra oplevelse for kunden (og folk omkring), når man får ud af butikken.

Mange af de største virksomheder i verden gør meget ud af deres poser. Dette har både en positiv effekt, når posen bæres rundt i gadebilledet, men det har en endnu større effekt, hvis man kan formå at gå viralt. De fleste af nedenstående kampagner er gået viralt på den en eller anden måde.

Du kan se vores 13 gode eksempler på kreative indkøbsposer her:

pose-kreativ-blodbank

Røde Kors kørte denne kampagne med fokus på at skaffe flere bloddonorer, der kunne hjælpe til i kriseramte områder.smart-lego-poseHer har Lego været kreative og brugt deres egne produkter i deres design. Den sjove poser ligner en Lego-hånd, og ser meget realistisk ud.

lipton-te-kreativ-indkobspose

Lipton Tea er gået all-in med deres pose her. De ligner en over-size tepose, og skiller sig ud i mængden.

pistol-pose

Det kan også være lidt mere hårdt. Her ligner det, at manden har et skydevåben i hånden. Måske den ikke går i USA med deres regler.

slankemiddel-pose-sjov

Her gøres der brug af funktionaliteten i posen. Lukningen lukker samtidig nederdelen til.tag-et-barn-i-haanden

Tag et barn i hånden, når du bærer rundt på posen her.

new-york-reklamepose

Her er der igen tænkt kreativt. Tarmen/maven er symbolet på en kampagne, der skal kæmpe mod hungersnød i New York.

vin-sjov-pose

Vinbranchen har også været kreative. Her ligner det, at du holder en flaske i hånden.

neglebidder-kampagne

Bider du negle? Ikke efter du har set netop denne pose.

 

Etraningscenter-pose-sjov

En smart måde at tænke en pose til et fitness-center på.

kennel-pose

Hundehalsbåndet udgør samtidig håndtaget.

greenpeace-pose-abe

Give me your hand – Hold aben, bjørnen eller et helt tredje dyr i hånden.

sneaker-kreativ-indkobspose

Denne sneakers shop bruger igen materialet som en del af posen.