SEO kursus

Vil du gerne lære mere om SEO (søgemaskineoptimering), så kan du på Bureau.dk finde dit næste SEO kursus. Vi har samlet nogle af landets skarpeste udbydere, så du kan erhverve dig nye evner inden for netop dette felt. Med et SEO kursus kan du selv lære at varetage din optimering af hjemmesiden. Dette kan spare dig mange penge på både bureauer og på dine betalte annonceringer på Google.

Er du interesseret i at få dit kursus i SEO med på vores oversigt, så skal du tage kontakt til os på hej@bureau.dk.

seo kursus

KursusFabrikken

Bliv skarp til søgemaskineoptimering. På dette kursus lærer du, hvordan du kommer på side 1 på Google. Du lærer om både onsite og offsite aktiviteter, så du kan sikre, at du får succes med SEO.

Placering: Aarhus, København, Odense
Hovedfokuser
: SEO, offsite og onsite SEO
Antal deltagere: Maks. 5 deltagere – god tid til den enkelte
Pris: 3.995 kr. eks. moms

riveronline seo kursus

River Online

Hos River Online lærer du at få din virksomhed op i top 10 på søgemaskinerne. De udbyder 1-dages eller 3-dages kurser, som du frit kan vælge mellem.

Placering: Aarhus, København m.fl.
Hovedfokuser
: On-page, off-page, mobil, hastighed
Antal deltagere: Varierer
Pris: 2.995 kr.

nordlys seo kursus

Nordlys Marketing

Bliv en haj til søgemaskineoptimering med Nordlys Marketing i Hellerup.

Placering: Hellerup
Hovedfokuser
: Forståelse og praktisk brug
Antal deltagere: 4
Pris: 3.295 kr.

Er dit SEO kursus ikke med på vores oversigt?

Skynd dig at tage kontakt til os i dag, så du kan få flere kursister til dine SEO kurser. Vi har nogle fordelagtige priser, der hurtigt giver investeringen en positiv ROI. Tag kontakt til os og tilmeld dit SEO kursus på hej@bureau.dk.

Blogindlæg og nyheder omkring SEO

Det skal du tænke over inden du vælger SEO kursus

Her er 5 råd til, hvordan du bedst kan vælge den udbyder, der giver dig den bedste værdi. Det ville være ærgerligt at bruge penge på et kursus, der ikke har den ønskede værdi for dig og din virksomhed.

  1. Antal deltagere – Vær OBS på, hvor mange deltagere, der er til dette SEO kursus. Vi anbefaler at der ikke er mere end 5 deltagere, hvis du skal have det meste ud af det. SEO er så forskellig fra virksomhed til virksomhed, så det er godt at få lidt sparring omkring netop din branche.
  2. Referencer – Har udbyderen nogle gode referencer og udtalelser. Tag eventuelt fat i disse personer via LinkedIn for at høre deres direkte opfattelse af kurset.
  3. Niveauet – Sørg for at få afdækket niveauet på kurset. Det går ikke at komme på et SEO kursus for begyndere, hvis du har arbejdet med det i flere år. Og omvendt.
  4. Underviseren – Lav lidt research på underviseren. Hvad er personens erfaringer, ligger der eventuelt en video online, så du kan se underviserens stil.
  5. Stedet – Lad være med at tage et kursus bare fordi det ligger i din by. Hvis du bruger flere tusinde kroner på et kursus, så ville et par hundrede kroner i transport være godt givet ud.