Beskriv din opgave grundigt og send den til bureau.dk.
Vi ringer dig op, får bekræftet opgaven og vender detaljerne.
Vi matcher dig til det rette bureau, som kan hjælpe dig videre.
Vi vil prøve at inspirere dig med nogle af de fedeste kampagner inden for reklameverdenen. Så kan du få et godt overblik over, hvad der sker derude, og udvikle dine egne kampagner ud fra det. Tag et kig nedenfor.
Der er mange forskellige kreative måder at løse designet til en indkøbspose på. Her på siden har vi samlet 13 eksempler på virksomheder og kampagner, der har klaret dette rigtigt godt. Det giver en ekstra oplevelse for kunden (og folk omkring), når man får ud af butikken. Mange af de største virksomheder i verden gør meget ud af de
Læs mereVi har været rundt på nettet og kigget lidt på rygestop-reklamer. Her er vores lille samling af nogle af de bedste reklamer og kampagner.
Læs mereKondom reklamer er nogle af de sjoveste eksempler på, hvordan du kan gøre brug af kreativ markedsføring i din kommunikation. Nedenfor kan du se nogle sjove eksempler på kampagner fra diverse kondom virksomheder. Vi har samlet nogle af de bedste, og sjoveste, kondom reklamer. Vi har undersøgt så godt vi kan, men kan desværre ikke med sikkerhed sige, a
Læs mereVi har her samlet nogle af de bedste reklamer, der er lavet imod spirituskørsel. Her kan du se nogle kreative idéer til, hvordan forskellige bureauer har lavet kampagner mod spritkørsel. Se alle kampagnerne her:
Læs mereBlack Friday er lige om hjørnet. Som webshopejer er du nok allerede i gang med en masseforberedelser – det er nemlig årets største dag for online shopping. Sidste år omsatte danskewebshops for 327% mere på Black Friday en på en gennemsnitlig dag – der er altså virkeligmeget salg at hente på denne dag. En del af denne stigning skyldes
Læs mereUanset hvad man laver i sin virksomhed, bør man altid kunne høre en lille stemme i baghovedet, der siger: “Gemmer der sig en god mediehistorie her?” Hører man altid den stemme, finder man nemlig også de historier, der ikke virker endvidere oplagte.Omtale er ALT for en virksomhed. Uden omtale kan det være bedøvende ligegyldigt, hvor dygtig man er til sig fag. Man kan være verdensbedste
Læs mereOg hvordan bruger du den aktivt på sociale medier? Find din historie Først og fremmest skal du finde den rette historie. Dette kan lyde simpelt, men det er det bestemt ikke. Det er faktisk langt fra tilfældet. Det er (kan) være nemt at finde en historie, men er det den rette historie? Det er desværre ikke altid at omverdenen finder din historie interessant, der
Læs mereDer er kommet et nyt ord til marketingverdenen. Eller rettere et nyt begreb. Det hedder slow marketing, og går i alt sin enkelthed ud på at skrue ned for tempoet og skabe dybere relationer med dine kunder.Det er et afbræk i forhold til den digitale verden vi lever i. Og den digitale marketing, som vi som virksomhed sender ud på nettet. “Køb nu, se mere her, tilbud kun i dag”. Det er se
Læs mere