Beskriv din opgave grundigt og send den til bureau.dk.
Vi ringer dig op, får bekræftet opgaven og vender detaljerne.
Vi matcher dig til det rette bureau, som kan hjælpe dig videre.
Når du skal lave en ny hjemmeside, så skal du have styr på dit webhotel. Det er her din hjemmeside skal ligge. Ofte vælger folk at udvikle hjemmesiden i WordPress, som de fleste webhoteller i dag nemt kan håndtere. Valg af WordPress Kig derfor efter et webhotel, hvor du nemt kan installere WordPress. De største udbydere har alle de såkaldte 1-click-
Læs mereMedarbejderambassadører giver jeres virksomhed mulighed for at skabe et stærkt brand, hvor kommunikationen handler om mennesker, fordi udtalelserne om kulturen og arbejdsmiljøet er troværdige. De kommer fra medarbejderne selv. Virksomheder er til stede på sociale medier, som er lavet for at skabe relationer mellem mennesker. Medarbejderambassadører er en m
Læs mereLinkbuilding er en central del af SEO, men hvis du gør som alle andre, vil du også få nøjagtigt det samme resultater. Det kan også være fint for nogen, men vil du virkelig have succes med din linkbuilding, så bør du tænke ud af boksen og være kreativ i din fremgangsmåde. I det følgende får du mit bud på, hvad d
Læs mereLav din egen hjemmeside – en gratus guide fra Bureau.dk. Går du med tankerne om at lave din egen hjemmeside. Hos Bureau.dk er vi en uvildig vejleder og guider dig gennem en jungle af muligheder inden for websites. Vi har derfor her på siden valgt at fremhæve 3 forskellige måder til, hvordan du kommer i gang med “lav din egen hjemmeside”. Vi har valgt at
Læs mereLav Din Egen Hjemmeside Med WordPress Du har fundet denne hjemmeside fordi du gerne vil lære hvordan du kan lave din egen hjemmeside. Du har højst sandsynligt aldrig lavet en hjemmeside før eller vil i gang med at bygge en endnu bedre hjemmeside. Jeg håber, at jeg har ret, for det er virkelig hvad denne side handler om. Du bliver serveret en masse gode og informative i
Læs mereVi ejere af hjemmesider arbejder undertiden ud fra en semifordærvet moral, når vi med økser og spidse sko kæmper os vej op ad et ganske bestemt bjerg. Et bjerg, hvor der er masser af selskab på toppen i form af besøgende, læsere, kunder – og salg. Bjerget hedder Google, og når vi starter klatreturen, gør vi det helt uden sikkerhedsl
Læs mereHvis du ønsker at optimere din LinkedIn-profil, så du kan blive mere attraktiv over for potentielle virksomheder, så er du kommet til det helt rette sted. Vi har lavet en 10 trins LinkedIn guide til, hvordan du kan gøre din LinkedIn mere professionel, så du bliver fundet af de rette personer. Er du interesseret i et LinkedIn kursus, så se mere her. F&osl
Læs mere[vc_row][vc_column][vc_column_text]Hvis du skal arbejde strategisk med et af verdens største sociale medier, så er det vigtigt at have styr på din LinkedIn statistik. Vi har derfor samlet de statistikker, som findes rundt omkring på nettet, så du kan træffe et aktivt valg, hvis du skal markedsføre dig på mediet. LinkedIn har længe væ
Læs mereHvis du arbejder med søgemaskineoptimering, er der en god chance for, at du er faldet over udtrykket “lokale citationer”. I dette indlæg tager vi et kig på hvorfor de er et must i enhver lokal SEO-kampagne.Lokale citationer kommer fra hjemmesider, der samler relevante informationer om tusindvis af lokale virksomheder. Typisk er der tale om virksomhedsnavn, adresse, kontaktinformationer
Læs mereNogle gange kan det være svært at arbejde med MailChimps egen editor. Vi har derfor i dette indlæg samlet nogle af de bedste MailChimp skabeloner, som du kan gøre brug af, hvis du ønsker at køre kampagner via MailChimp. De fleste skabeloner koster mellem 15 – 30$, så det er ikke en stor investering for at få opsat en flot skabelon til Mai
Læs mere